zondag 10 oktober 2010

Herfstbloemstukje

Het was al weer even geleden dat er bij ons een bloemstukje in huis stond. Helaas, maar dat komt door tijdgebrek. Laatst had ik een gaatje in mijn agenda, en ben ik gelijk aan de slag gegaan!

Wat is dat toch fijn! Eerst lekker vanalles bij elkaar zoeken, en dan vervolgens thuis lekker aan de slag. Ik wilde graag iets met rood, want dat is voor mij echt een herfstkleur. Dit is het geworden:







Het stukje was niet helemaal naar mijn zin, maar ik heb er nu een leuk plekje voor gevonden, en daar staat hij toch wel leuk. Ook droogt het stukje langzaam in, en het ziet er nog best mooi en fris uit.
Het is nog steeds een beetje kaal in huis, ik "moet" nog meer aan de slag!

4 opmerkingen:

  1. Ha Kim,

    Ik vind het toch wel een heel mooi stuk geworden!!

    Blijft leuk om te doen he!

    Ik heb dat ook vaker, ben ik niet tevreden. Maar als je het ergens neer zet,denk je vaak later.....ja!!Soms moet je er gewoon aan wennen.

    Of, denk ik wel eens, we zitten er te veel met de neus bovenop!!! Hihihi!!
    Ook heb je een beeld in je hoofd....en dat word het meestal niet helemaal!! Vandaar die ontevredenheid!
    Want soms doe ik maar wat,zonder plan vooraf. En dan bevalt het meteen!!!!

    Raar stelletje zijn we, niet???

    Fijne zondag,de zon schijnt lekker, bij jou ook??

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een super stukje! prachtig met eucalyptus en rode rozen.
    en alles behoeft het perfecte stekje, ik kan soms ook uren met wat rond wandelen hihihi
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Kim... die is toch wel mooi hoor.
    Wat zijn die rode pinnen die je er hier en daar uit hebt steken?
    Volgens mij geen pepers, maar ik kan niet goed zien wat het dan wel zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden, kwam via via hier terecht en lekker even gelezen. Je hebt een hele leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen