zondag 25 juli 2010

Tuniekje

Eindelijk!!! Mijn tuniekje is af!


Zoals jullie al in een eerder bericht konden lezen, is het model nagetekend van een gekocht tuniekje. Dat zat zo lekker, dat ik er graag nog eentje wilde. Ik vond dit leuke stofje, en ben aan de slag gegaan. Eigenlijk was het niet zo moelijk om te naaien, behalve de afwerking aan de hals, die was erg lastig. Ik ben maar een leek in het naaien, maar persoonlijk vind ik hem best goed gelukt zo voor het eerste, echte kledingstuk dat ik gemaakt heb. Ik ga hem zeker dragen!


Voorkant.



Zijkant.




Achterkant.




Mouw, helaas wazig.




Details voorkant.



Nu is het de kunst om te blijven oefenen met naaien! Ookal maak ik vooral lingerie (ja, ik probeer er snel wat van om mijn blog te zetten..., want wegens "drukte" staat dat nu bij mij op een laag pitje...), ik moet zeggen dat ik het maken van kleding toch ook wel erg leuk vind, vooral als het er een beetje "normaal" uit wil zien ;-).

1 opmerking:

  1. Mooi gedaan, kleuren zijn ook erg mooi
    En de versiering is helemaal super...

    BeantwoordenVerwijderen