maandag 20 december 2010

Kerstboom

De Kerstboom. Dat mag van mij met een hoofdletter geschreven worden!

Ik ben dol op Kerst, en dan vooral de periode voor Kerst. Lekker alles in kerstsfeer brengen, de boom halen en versieren, bloemstukjes maken. Héérlijk! Kerst is voor mij leuk zolang ik maar niet het gevoel van alle "verplichtingen" heb.

Dan spaar ik ook nog eens kerstballen. Allerlei soorten, maten, kleuren, figuren... een bonte boom bij ons dus!

Omdat we vrij laat waren met het halen van een boom, (ja, ja, we willen pe se een echte), hebben we dit jaar niet zo´n mooie. Maar met alle ballen, lamjes en slingers is hij flink opgeleukt! Vooral in het donker is hij prachtig, dan zie je mooi de schittering op de ballen. Helaas hebben wij niet zo´n luxe camera, en kan ik geen foto´s maken van de boom in het donker... Maar geloof me, dan is hij prachtig!







Ik heb ook lekker weer wat bloemstukjes in elkaar geknutseld, binnenkort meer hier over!

4 opmerkingen:

  1. Ha Kim
    Leuk leuk wat een heerlijke boom! Kijk dat vind ik nu ook leuk of zilver of echt alles moet mogelijk zijn! Heerlijk over de top!!
    Wat een schatje zeg je sneeuwmannetje!
    Geniet van deze heerlijke dagen
    lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kim,

    Leuk hoor!!

    Vooral de 2 laatste foto's vind ik prachtig! Je camera doet het prima!

    Geniet de komende weken maar lekker van je boom!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kim, wat een gezellige gekleurde boom heb jij! Ik wens je hele fijne dagen voor en met kerst en een gelukkig nieuwjaar!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had al eens een reactie geplaatst, maar die is verdwenen...
    Je boom is erug mooi, en je sneeuwmannetje kijkt je zo schattig aan op de foto.
    En je foto's zijn ook mooi hoor, met je camera is inderdaad niks mis.

    BeantwoordenVerwijderen