dinsdag 30 juli 2013

Kantje Boord....oeps!

Zoals jullie wellicht al hier gelezen hebben, ben ik vorige week woensdag met mijn moeder weer eens een dagje naar Kantje Boord in Amsterdam geweest.

Dat was alweer erg lang geleden kwamen we achter... en dat had tot gevolg dat we er ook echt een hele middag zijn geweest. Ik vind het altijd een feest om daar naartoe te gaan. Er was alleen zoveel mooi spul, dat ik aan het einde van de middag helemaal ´gaar´ was.

Deze keer ben ik ook weer erg goed geslaagd. Nu kan ik zeggen dat ik ook een beetje voorraad heb!
Héérlijk, ik kan echt alle spulletjes lekker bekijken en verzinnen wat ik ermee kan en wil gaan doen. Feest!

Hier een ´rommelige´ impressie van mijn buit bij Kantje Boord afgelopen woensdag,
die bestaat uit lycra, kantjes, garen, elastiek, schouderband, sluitingen, beugels,....:

De hele berg...
 


Kantjes en lycra´s

En nu weer van lieverlee lekker aan de slag!

Eerst is het hemeltje voor de babykamer aan de beurt, daar heb ik bij Kantje Boord ook een mooi stofje voor gevonden. Wordt vervolgd...

4 opmerkingen:

  1. Mooie buit heb je gescoord.
    Ik ben erg benieuwd hoe het hemeltje eruit komt te zien. En succes met de laatste loodjes.
    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, dat is een mooie buit zie er leuke dingen tussen zitten. Ga je vast mooie dingen van maken.
    Ben benieuwd naar je hemeltje. Sterkte met de laatst loodjes.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk, dat is nog eens SHOPPEN! Wat een leuke frisse kleuren heb je gekocht. Ben benieuwd naar je creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh! Een hele berg! Goed geslaagd.
    We wachten hier geduldig op je resultaten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen